Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Besloten pleegouder forum

  • Annabel

    Welkom bij het besloten pleegouder forum.

    www.pleegouderconta.forum2go.n​l

    Wij hopen dat dit forum een plek mag worden waar pleegouders elkaar kunnen ontmoeten, informatie kunnen vinden, hun vragen kwijt kunnen en ontspanning kunnen vinden. Wanneer je (nog) geen pleegouder bent, kunnen we je helaas geen toegang verschaffen tot het besloten forum.

  • Renate hanswijk

    Wij zijn pas sinds een paar weken pleegouders en ik vind het fijn om ideeën en reactie van anderen te lezen. Bijv. Hoe om te gaan met neerbuigendheid naar vrouwen en het omgaan met alle bijbehorende instanties

  • wilma

    ik wil graag lid worden, wij zijn sinds 2 jaar pleegouderss

  • tineke witte

    Dag Iedereen,

    Ik heet Tineke en wij hebben sinds 3jaar 3 pleegkinderen in huis.

    Via een kennis van ons ben ik van jullie bestaan op de hoogte, ook heb ik gehoord dat je dan een pleegzorg contract moet door scannen, helaas heb ik daar niet de mogelijkheid voor.

    Wij zitten bij Parlan ook zijn wij de oprichters van ‘ Je mag er zijn’ Noord-holland het kleding en goederendepot waar pleegouders gratis kleding en goederen kunnen uitzoeken.

    Wij willen dat ook graag bekender maken en ook weten heel veel pleegouders niet dat dit project gesponsord wordt door Kinderpostzegels.

    Willen jullie verder met ons mail dan.

  • Gea

    Hallo allemaal,

    Vanaf maart 2012 zijn wij crisispleegouders en hebben inmiddels 3 kindjes met veel liefde mogen opvangen.

    Graag zou ik lid willen worden om diverse ervaringen uit te wisselen.

    groetjes Gea

  • p fransen

    graag willen we ons aanmelden voor dit forum, we doen al 15 jaar pleegzorg en hebben 2 vaste pleegkinderen in huis en een crisisplek