Beste ouder/verzorger,

Na veel googlen heb ik het idee dat er in Noord-Holland weinig aanbod is aan kleinschalige weekendopvang voor kinderen met een beperking.

Ik heb d.m.v. van mijn ervaring op het speciaal onderwijs ervaren hoe fantastisch kinderen met een beperking zijn. Maar ook hoe lastig het kan zijn voor ouders/verzorgers en broertjes/zusjes. Daarom wil ik graag mijn huis ter beschikking stellen voor kleinschalige weekendopvang. Dit zal betekenen dat ik weekend- en vakantieopvang bied aan maximaal vier kinderen met een beperking. Op deze manier kan ik de kinderen optimaal begeleiden en verzorgen. Door middel van cursussen en trainingen heb ik ook medische kennis en o.a. ervaring in het toedienen van medicatie.

Ouders/verzorgers en broertjes/zusjes hebben tijdens deze weekenden de tijd om op adem te komen en even tijd voor elkaar. Wetende dat er goed voor het kind gezorgd wordt.

Praktische informatie:

Ik ben zelf 24 en woon alleen. Wel is er een kat aanwezig. Deze is erg lief en houdt van gezelligheid.

Opvang wordt geboden in mijn eengezinswoning met tuin in een kindvriendelijke buurt. De tuin is afgezet met schuttingen. Er zijn twee slaapkamers beschikbaar voor de kinderen (+ een kamer voor mijzelf. Kinderen slapen in een eigen slaapkamer) De badkamer is op de begane grond.

Als u meer informatie wilt of een keer kennis wilt komen maken, dan kunt u mailen naar wendyspek@hotmail.com

Vriendelijke groet,

Wendy Spek.