Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleding en speelgoed voor pleegzorg inzameladres?

  • patricia

    Ik heb heel veel kinderkleding (mt 50 tm 98 (meisje) en 146 tm176 en S (jongen)) en veel kinderspeelgoed…..

    omdat ik (hoe rot dit ook klinkt) graag de kindjes in NL wil helpen, wil ik graag mijn spulletjes aan hen weggeven, weet iemand een inzamelpunt waar ik voor hen deze spulletjes kan inleveren???

    Ik wil niet dat de spullen naar het Leger des Heils of het buitenland gaan!!!!!!

    Ik hoor graag van iemand

    bvd groet patricia

  • Kompaan en De Bocht

    Goedemorgen Patricia,

    Ik zie net je bericht en wil graag reageren. Ik ben wervingsmedewerker Pleegzorg van Kompaan en de Bocht in Goirle (Noord Brabant) en wij hebben een pleegzorg depot. Daar kunnen pleegouders kleren en spullen uit krijgen voor de pleegkinderen die dat nodig hebben. Meerdere instellingen in Nederland hebben dit. Misschien is het handig om mij te mailen waar je woont dan kan ik voor je kijken welke instelling het dichtste bij jou in de buurt ligt.

    Super dat je dit voor “onze” kinderen wilt doen!

    Groeten Mirjam

    ps. vanaf morgen ben ik 2 weken vrij

  • Myrthe

    Hoi Mirjam,

    Ook ik wil graag een aantal spullen weggeven aan kindjes in ons land.

    Wellicht kun je mij ook helpen met een instelling die bij mij dicht in de buurt zit.

    Dank alvast!

    Myrthe